Raktárkezelés felhő alapon? Van rá megoldás, méghozzá vonalkódtechnológiával. Szoftverünknek köszönhetően bárhol, bármikor elérheti saját rendszerét, így egészen egyszerűen teheti azt gördülékennyé, és rengeteg időt spórolhat.
Van néhány fontos alapkövetelménye annak, hogy valaki vonalkódok segítségével, helykód alapon, hatékonyan tudjon raktárt kezelni. Mik a felhő alapú technológiánk előfeltételei? A legfontosabb, hogy a termék, amit például mozgatni, ellenőrizni, vagyis kezelni szeretnénk a raktárban, legyen vonalkódozva. Ha nincs, akkor a rendszer nem fog rálátni, a szoftver szempontjából olyan, mintha nem is létezne. Előfeltétel továbbá a jól kiépített raktár, a stabil árukészlet és természetesen a biztos, szélessávú internetkapcsolat.
Melyik a megfelelő vonalkódtípus? A legelterjedtebb vonalkódszabvány a CODE39, ezt használják a legtöbb helykódhoz, nálunk is ez a standard típus. Ezeket választhatjuk a különböző termékekre – jól bevált, nemzetközileg ismert megoldás, amit valószínűleg minden raktárban ismerni fognak. Használhatunk azonban gyártói kódot is és más, egyedi megoldásokra is nyitottak vagyunk.
Olyan, ami a felhőben megy, ami bárhonnan elérhető. Olyan, amihez van adatgyűjtő kliens, ami a raktári folyamatok gyorsításáért felel. Ha egy szóval kellene összefoglalni, akkor olyan, mint a Logzi.
Ez a megoldás webes technológián alapszik, olyan felhőben is elérhető, amit személyre szabtak, ami más számára sehogy sem elérhető. Folyamatosan fut és frissíti magát, méghozzá automatikusan. Többféle területen bevethető, de leginkább a raktárkezeléssel és pénzügyi modulokkal foglalkozó cégek használják.
Intézi a rendelést, a kiadást, minden részletre kiterjedően foglalkozik a fontos és kevésebé fontosnak tűnő folyamatokkal is. Ide tartozik az ügyfélérdeklődés, de még a végszámla kiállításáról is gondoskodik. Rendszerben tartja a bizonylatokat, katalogizál, táblázatot épít. Segítségével minden adat pillanatok alatt visszakereshető. Megjegyez, emlékeztet és kordában tart. Nemcsak a cégvezető, de a raktáros, a könyvelő és a futár legjobb kollégája is.
Ahhoz, hogy a helykód alapú raktárkezelés vonalkódok segítségével hatékonyan működjön, nemcsak az előfeltételeket kell biztosítani, hanem néhány tárgyi eszközt is. Rendelkeznünk kell egy kiváló címkenyomtatóval. Ehhez kell a megfelelő minőségű tekercs is – a raktári nyomat ugyanis hosszútávra készük, nemcsak néhány hónapra.
Az adatgyűjtő is fontos, mert nélküle nem tudjuk rendszerezni az információkat – ez mindenképp androidos legyen. Lényeges ugyanakkor a minél nagyobb leolvasási távolság, így a magasraktárakban például nem kell emelőkosárral vagy targoncával bajlódni. Nyugodtan kimondhatjuk: ez a legfontosabb eszköze a raktári feladatoknak, ezzel in intézik a ki-és betárolást, így gyűjtik a szériaszámokat is.
Talán mondanunk sem kell, hogy egy profi vonalkódolvasó sokban könnyíti meg a raktári munkát. Ez nem feltétlenül része a rendszernek, de ha van ellenőrzőfeladat, esetleg PC-vel ellátott munkaállomás, ahol kezelni lehet a speciális eseteket, akkor fontos szerep jut neki. A raktárban célszerű vezeték nélküli, ipari vonalkódolvasót használni.
Minden vállalkozásnak mások az igényei, ezért szakértő kollágink telefonon és E-mail-ben felmérik az igényeit és összeállítják az egyedi árajánlatot, bemutatják a rendszert.
Foglaljon Online időpontot vagy egyeztessen egy bemutatóról személyesen, ahol megnézheti testközelből az összes megoldásunkat. Kipróbálhatja az eszközöket és az előre telepített szoftvereket.